28 Şubat, 2015

Çalıkuşum 1 yaşında.....



         Kızımın doğumuna hazırlıkları kendim yaptığım gibi yaşgünü hazırlıklarını da kendim hazırladım...

         Anne kız bir giyinelim dedim kendi  tasarladığım kıyafetleri giydik...

       




            Kombin bana ait olunca hadi dedim kendim hazırlıyayım herşeyi. Kıyafetlerimizin içerisindeki tonlar olan mor,fuşya ve vizon renklerden bir tema oluşturup süslemeler yaptım.Pastahane de sağolsun bir jest yaptı.Ben frambuazlı iki boy pastayı üst üste koymalarını istemiştim.Ama onlar böyle bir şey yapmışlar.Çok teşekkür ederim Sultanbeyli SAraylı Pasta Cafe'ye...

            Evde oldukça nutella yendiğinden biriken kavanozlarını fuşya güpür ve harç , krem kurdela ile kapladım.Kapak kısmına vizon renkde tül çiçekler yapıştırdım. İki kavanoza hindistan cevizli puf şeklinde ve kalp şeklinde beyaz-pembe renkte kalpli marşmelov koydum.Diğer kavanoza da tema renklere uygun mor kaplı mini hobby çikolata koydum.



     Ayrıca çocuklar için saplı şeker ve bonibonda masamda yer aldı.Misafirler hep hediye getirmemeli diye düşünüp bugünün anısına fuşya ve vizon tüllere aynı renklerde kurdela ile sardığım lavanta dolu tüpler hediye ettim.





               English home 'dan aldığım kolyelik mankene aynı ton tüllerle tütü etek yapıp askı demirlere vizon renk tül çiçeklerle süsledim.Masada şık bir süsleme olsun masanın sunumuna renk katsın diye...







Ve kızımıza hediyeler...




                 Bir annenin kızına verebileceği ilk hediye anneliğe ve eş olmaya yönelik hediyedir.


Ve bir babanın kızına verebileceği ilk hediye olmasını istediği mesleğe yönelik hediyedir. 


Peki sizce Minik çalıkuşum gelen hediyelerden hangisini çok sevdi...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder