27 Şubat, 2015

Minik çalıkuşumu beklerken...



       Kızımı beklerken onun için ve misafirlerime hazırladığım süslemeler ve ikramlıklarım...


       Canım arkadaşım Eda'cım hastaneye yanıma gelirken tüm süslemelerimi arabanın bagajında        böyle fotoğraflamış...

       Ellerimle tek tek uğraştığım ziyaretçiler için ikramlıklarım ve hediyelerim..
İşte şerbet takımım.3 sene önce sadece yarım gün gittiğim kursda yaptığım kurdeleden çiçeğin bir bu şekilde işime yarayacağını düşünmemiştim.:))

Ucuzculardan aldığım minik kadehlerimi kurdele ve hazır çiçeklerle süsledim.Eeee kız olunca herşey de pembe oluyor..



İkeadan aldığım kırık beyaz tepsiyi de aynı kurdele ile kapladım ve şerbet setini ve yine ikeadan aldığım peçeteleri  üzerine yerleştirdim .





Eminönü Şarkhan'dan aldığım minik bebekleri pembe tüle sardığım lavantalar ile süsledim.İkeadan aldığım bu yuvarlak saksıyı datüm süslemelerde kullandığım kurdele ile süsledim.Ve hediyelikleri bu saksıda sundum.Kızım için kurabiye yaptırdım.



İkeadan aldığım saksı altı tabağını da süsleyerek madlen çikolata ve pembe beyaz şeker kaplı draje çikolataların sunumunu hazırladım.



Özel Maltepe Sema Hastahanesi'nde yaptığım doğumumu. Burdaki hemşirelerin bana fazladan verdiği yemek masasını süsledik. Tüm ikramlık bu masada ziyaretçilere sunduk..



Ve işte ben doğumda iken arkadaşlarım odamı süslemişler....






Ve kızım dünyama geldi.....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder