17 Mart, 2015

UFAK UFAK DİKİŞ MACERALARIM...

                     Uzun zamandır giysilerimin çoğunu kendim tasarlayıp diktiriyorum. Bunlardan bir tanesini sizinle daha önce paylaşmıştım. Kızımın doğum gününde diktirdiğim anne kız kombinim.



                      Dedimki acaba bende dikebilirmiyim :). Kursa gitmeyi denedim ancak talihsizlik ki kursa adımı yazdırmama rağmen beni çağırmayı unutmuşlar. Sonra da kayıt doldu gidemedim. O kadar istememe rağmen gidemeyince dedim internette onca videolar, paylaşımlar var ben neden yapamayayım incelersem başarırım dedim. Kadın isterse yapamayacağı şey yoktur...

                     İşte ilk denemem. Düz, bol bir elbise yapmaya karar verdim.Direk giyip çıkabileceğim. Likralı bir kumaşı tercih ettim.






                       

                 En basit modelimle işte elbisem....







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder